Tag Autentyczność w marketingu

Storytelling w marketingu: jak tworzyć historie, które sprzedają

Storytelling w marketingu, nazywany także marketingiem narracyjnym, to sztuka opowiadania historii mająca na celu wzbudzenie emocji i zaangażowanie publiczności. Zamiast koncentrować się wyłącznie na reklamie produktu, pozwala on przedstawiać markę w sposób bardziej ludzki i przystępny. Dzięki temu buduje zaufanie…

Dowiedz się więcejStorytelling w marketingu: jak tworzyć historie, które sprzedają

Marketing szeptany – jak działa i jak go skutecznie wykorzystać

Marketing szeptany to sposób promocji, który polega na naturalnym dzieleniu się informacjami o produktach lub usługach przez zadowolonych konsumentów. W odróżnieniu od tradycyjnej reklamy, często postrzeganej jako natarczywa, opiera się on na szczerych rekomendacjach. Dzięki temu przekaz zyskuje na wiarygodności,…

Dowiedz się więcejMarketing szeptany – jak działa i jak go skutecznie wykorzystać